poniedziałek, 26 listopada 2012

Wprowadzenie.

Dzień dobryyyy :)
 
Blog, na którym się aktualnie znajdujecie będzie w 100% poświęcony tłumaczeniu Danger.
Pytacie - czym jest Danger?
Otóż jest to fanfiction, pisane i publikowane przez JileyOverboard na stronie JBFF. Przeczytałam je jakiś czas temu i wpadłam na pomysł, aby publikować w języku polskim dla osób, które nie wszystko rozumieją, którym czytanie z tłumaczem google nie daje radości lub po prostu dla tych, którym się nie chce ;)
Jeśli będziecie mieli jakiekolwiek uwagi dotyczące mojego tłumaczenia - śmiało piszcie, jestem otwarta na konstruktywną krytykę :)
Mam nadzieję, że opowiadanie to przypadnie wam do gustu tak, jak mi.
 
 
ŻADEN Z PUBLIKOWANYCH TUTAJ ROZDZIAŁÓW NIE JEST MOJĄ PRACĄ.
JESTEM JEDYNIE TŁUMACZEM.
 
 
Nagłówek stworzyła niesamowita @UntamedDemetria :)
W razie jakichkolwiek uwag, wątpliwości czy czegokolwiek, mój twitter : @AyeBiebrauhl
 
 
Życzę miłej przyszłej lektury <3

22 komentarze:

  1. Zawsze chciałam to przeczytać, ale nie miałam na to czasu. Dziękuję, że to będziesz tłumaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny pomysł ;P Obejrzałam triller do tej historii i wydaje się bardzo ciekawie więc czekam na kolejną notkę. Masz rację, uwielbiam fanficki szczególnie te angielskie ale jestem zbyt leniwa aby to tłumaczyć. Proszę o informowanie na tt: @ThisIsTheSwagie

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to zaczynam czytać ;) Dobrze, że tu trafiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. czytamy <3 dziękuje <3! :)

    @natalia_louis

    OdpowiedzUsuń
  6. pytanko... czy to tłumaczysz z tłumaczami czy tylko twoja głowa i perfekcyjny angielski ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie z tłumaczem ;p wszystkiego nie da się znać:)

      Usuń
  7. Fajnie, że tłumaczysz 'Dangera' :)) + zapraszam do mniee ^^ http://whiscass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hej mogłabym prosić o powiadomienie o nowym rozdziale na tt mój nick to @DIPSY_143

    OdpowiedzUsuń
  9. chcialabym go przeczytac ale zamaly druczek kiedys se przeczytam.
    pozdrawiam (;

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie. ;) Co to za dziewczyna na górnym zdjęciu obok Justina? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dopiero zaczynam czytać troche tego jest ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też jeszcze tego nie czytałam !! Muszę przeczytać w końcu ! Proszę o informowanie. Mój twitter: @Joannaa17 Swagyy ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Masakra ale tego jest a ja dopiero zaczynam czytac. Ciesze sie ze to tłumaczysz to wiele ułatwia. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. HAHAHAHAHA , A ZE MNĄ BYŁO COS TAKIEGO : Kurdwa .. skończyłam czytac Darka, nie mam co robić , wpisze Danger .. O ! JEST <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Już zabieram się za czytanie! Tyle przyjaciółka (co do lektur ma świetny gust) mi o tym opowiadała, że po prostu muszę to przeczytać!
    Mam prośbę mogłabyś umieścić tego bloga ( http://alatostory.blogspot.com/ ) u siebie w polecanych? Z góry bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej świetnie że to tłumaczysz :) Zdecydowanie należę do leniwców xd Ale czy mogłabym dowiedzieć się gdzie znajdę thriller ? Bo chciałabym obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny blog.. Super za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  18. HEJ ! Proszę możecie mi odpowiedziec !? Dlaczego nie mogę wejsc w oryginał,w sensie tą wersje angielską ? Macie może link czy coś. Czy trzeba się tam zalogować żeby zobaczyć albo nie wiem ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdz sobie w danger ale w watpad :)

      Usuń