sobota, 29 grudnia 2012

Sixteen.

Minęło kilka godzin, podczas których żadne z nas się nie odezwało. Myślę, że to było zbyt niezręczne lub Justin był zbyt zakłopotany. Tak czy inaczej, siedzieliśmy tam, gapiąc się na ekran telewizora, w którym aktualnie leciały powtórki Jersey Shore.
Odwróciłam się, żeby spojrzeć na Justina, który leżał na plecach z zabandażowanym bokiem, nieruchomą szczęką i oczami utkwionymi na serialu.
Westchnęłam, odwracając wzrok.
Jeśli zastanawiacie się, dlaczego on wciąż tu jest w ciszy i nie poszedł jeszcze do domu, cóż, niekoniecznie może wyjść w tym stanie, a miejsce, w które został dźgnięty mogło znów zacząć krwawić.
To było zbyt ryzykowne.
Ziewając, zmarszczyłam brwi. Spojrzałam na zegarek, który pokazywał 23:45. Nic dziwnego, że byłam zmęczona. Zerkając na swoje ubrania, zauważyłam, że wciąż byłam w jeansach i koszulce. Wstając z łóźka, podeszłam do szafy, przeszukując swoje ciuchy, aż wreszcie znalazłam piżamę. Wyciągając parę zwykłych, luźnych spodni i koszulkę, zamknęłam szufladę biodrem, po czym weszłam do łazienki i zamknęłam drzwi, ignorując spojrzenie Justina na sobie.
Gdy zdjęłam ubrania i wrzuciłam je do kosza na brudy, włożyłam na siebie piżamę, po czym związałam włosy w niechlujnego koczka i wrócłam do pokoju.
Justin natychmiast przejechał po mnie wzrokiem.
Zirgnorowałam go i wyszłam do sypialni Dennisa.
-Hej Den, kończysz już grać?
Zatrzymał grę, po czym się do mnie odwrócił.
-Jeszcze tylko kilka minut, proszę - wyglądał na niespokojnego.
Westchnęłam.
-W porządku, ale jedynie pięć minut. Rodzice nie mogą wrócić do domu i zobaczyć, że wciąż grasz - ostrzegłam.
-Obiecuję - podniósł ręce, po czym ponownie chwycił pada i wznowił grę. Potrząsnęłam głową, dusząc w sobie śmiech. Wychodząc i zamykając za sobą drzwi, miałam zamiar wrócić do siebie, kiedy się z kimś zderzyłam. Spoglądając w górę, zobaczyłam Justina zerkającego na mnie.
Nakazałam sobie znowu oddychać.
-Jezus, Justin - powiedziałam powoli, oblizując usta. - Przestraszyłeś mnie.
-Przepraszam - odpowiedział monotonnie. - Chciałem tylko wziąć sobie szklankę wody,
-Zajmę się tym - wyprzedziłam go, schodząc po schodach do kuchni, gdzie chwyciłam czystą szklankę i napełniłam ją wodą, po czym wróciłam spowrotem na górę.
Zastając Justina ponownie leżącego na plecach na moim łóżku, podeszłam do niego i pochylając się podałam mu picie, które chwycił.
-Dzięki.
-Nie ma za co - zatknęłam swoją grzywkę za ucho, chcąc usiąść na krawędzi łóżka, ale jego głos mnie zatrzymał.
-Chodź tutaj - wymamrotał, stawiając szklankę na szafce przy łóżku.
Zmarszczyłam brwi.
-Co?
Oblizał usta, patrząc mi w oczy - nie można z nich było nic odczytać, ale czaiły się w nich iskierki ciepła.
-Powiedziałem chodź tutaj - poklepał miejsce obok siebie.
Przygryzłam wargę, zastanawiając się co powinnam zrobić.
Chłopak westchnął.
-Wciąż jesteś zła o to, co powiedziałem wcześniej? - szukał na mojej twarzy jakiegokolwiek znaku zakłopotania.
Potrząsnęłam głową.
-Nie, przeszło mi już dawno - skłamałam. Nie przeszło mi. To znaczy, wszystkim co robiłam, była próba pomocy, a on miał czelność nazwać mnie słowem na 'p'?
-W takim razie chodź tu i połóż się obok mnie - wymamrotał delikatnym, ale wymagającym tonem.
Przygryzłam wnętrze policzka, podchodząc do łóżka i kładąc się obok niego tak, że dzieliło nas kilka centymetrów.
-Nie gryzę - mruknął, oplatając ręką moje ramiona i przyciągając mnie bliżej, aż nasze boki się stykały.
Przygryzłam wargę, czując, jak się rumienię. Jedynym momentem, kiedy byliśmy tak blisko, było ten w łazience, gdy...
-Przykro mi, wiesz - mruknął.
Westchnęłam.
-Wiem.
Potrząsnął głową, ale nic nie mówił.
-Poniosło mnie, to wszystko - zaczął, nawet nie śmiąc na mnie patrzeć.
Zawachałam się przed położeniem dłoni na jego policzku i odwróceniem jego głowy, żeby na mnie spojrzał.
-Jest w porządku, okej? - szepnęłam. - Każdy się denerwuje. Jestem pewna, że nie miałeś tego na myśli - lekko się uśmiechnęłam.
-Ta - mruknął. Oblizując usta, przejechał po mnie wzrokiem od stóp do głów. - Jesteś piękna, wiesz o tym? - szepnął.
Przygryzłam wargę.
-Dziękuję.
-Szczerze mówiąc... - spojrzał mi w oczy - nie wydaje mi się, że zdajesz sobie sprawę jak piękna jesteś.
Złączyłam wargi, czując jak narasta we mnie oczekiwanie, a mój brzuch wypełnia się motylkami.
-Myślę, że powinieniem ci pokazać - wciąż szeptał, jego usta tylko kilka centymetrów od moich. - Pozwolisz mi? - patrzył mi w oczy przez długi czas, gdy nieznane uczucie wystrzeliło mi w żyłach.
Otworzyłam usta, żeby coś powiedzieć, ale zaraz je zamknęłam, orientując się, że zabrakło mi słów. Dotykając skóry na swoich ustach, pokiwałam głową.
Pochylając się, odgarnął w z mojej twarzy grzywkę, jego palce jeżdżące po moich kościach policzkowych, a następnie po ustach. Przybliżając się, zamknął oczy trzymając wargi milimetry od moich, aż wreszcie je złączył.
Niemożliwe do opisania uczucie rosło w moim sercu, gdy przyciągnęłam jego twarz bliżej, trzymając dłoń na jego ciepłym policzku i przysunęłam się bliżej jego ciała.
Przekręcając głowę na jedną stronę, bez rozłączania naszych ust, pochylił się bardziej w moją stronę, aż jego ciało było na moim. Delikatnie chwycił mnie za szyję, zataczając kciukiem kółka na mojej szczęce.
Odrywając od siebie nasze usta, żebyśmy mogli wziąć szybki wdech i poskładać się do kupy, Justin oparł swoje czoło o moje, lekko mnie całując, po czym przesunął głowę do mojej szyi.
Gwałtownie wciągnęłam powietrze w momencie, gdy jego pełne usta dotknęły mojej ciepłej skóry, wysyłając mnie do innego świata. Zamykając oczy, otworzyłam usta i chwyciłam dłonią jego kark.
Przejechał językiem po miejscu, które właśnie pocałował, po czym otworzył usta i zaczął je ssać, doprowadzając mnie do jęku.
Ocierając się o moją skórę, zaczął ssać jeszcze bardziej, wolno liżąc miękką skórę, pocałował ją po raz ostatni, po czym składał delikatne pocałunki na całej mojej szyi, aż dotarł na drugą stronę, całując wciąż to samo miejsce, aż znalazł mój czuły punkt , sprawiając, że jęknęłam jeszcze głośniej.
-Justin... - pisnęłam, wbijając zęby w swoją dolną wargę.
Kontynuował swoje sztuczki, po czym się oderwał, ocierając się o mnie. Kiedy już miał spowrotem przycisnąć swoje usta do moich, drzwi do mojego pokoju gwałtownie się otworzyły, a do środka wbiegł Dennis.
Spychając z siebie Justina tak delikatnie i szybko jak mogłam, usiadłam.
-Dennis, co się dzieje?
-Mama i tata wrócili! - wyrzucił ręce w powietrze.
Szeroko otworzyłam oczy.
-Cholera - mruknęłam, wyskakując z łóżka i do niego podchodząc. - Okej. Jeśli o coś spyta, pamiętaj, nic nie widziałeś. Rozumiesz? Słuchałam muzyki i siedziałam w swoim pokoju. Ty zrobiłeś co zrobiłeś i poszedłeś spać. Okej?
Energicznie pokiwał głową.
-Okej.
-Okej, dobrze. Teraz idź i zachowuj się tak, jak normalnie - wypchnęłam go z pokoju i zamknęłam drzwi na klucz.
-W porządku, musisz się schować.  Moja mama w każdej sekundzie może tu wejść, żeby mnie sprawdzić - podeszłam do niego, chwytając za przedramie. Kiedy miałam zamiar go pociągnąć, zostałam pociągnięta spowrotem. - Powiedziałam, że musisz się schować! - szeptem na niego krzyknęłam.
Potrząsnął głową.
-Nie zostaję, Kelsey. Muszę iść. Nie ma mowy, że ukryjesz mnie tu przez całą noc, jeśli jesteś uziemiona.
-Ale twoja rana może zacząć znowu krwawić  - mruknęłam.
Chłopak lekko się zaśmiał.
-Skarbie, mówisz tak, jakby to był pierwszy raz, kiedy coś takiego mi się przytrafia - uśmiechnął się łobuzersko. - Wszystko będzie dobrze. Wiem, jak się sobą zająć.
-Oczywiście - wywróciłam oczami. - Ale nigdy nie wiesz...
Przyciskając swoje usta do moich, chwilę później się odsunął.
-Za dużo mówisz - wstał.
Westchnęłam, oblizując usta.
Podchodząc do mojego okna, odwrócił się w moją stronę.
-Zobaczymy się niedługo, okej?
Przytaknęłam, podchodząc do niego.
Otwierając okno, zerknął na mnie.
-Spróbuj za dużo się nie martwić.
Westchnęłam.
-Spróbuję - mruknęłam, odwracając wzrok.
Biorąc moją brodę w dwa palce, delikatnie mnie pocałował.
-Moja dziewczyna - uśmiechnął się, po czym przerzucił lewą nogę przez parapet, na którym siadł i przeniósł też drugą nogę. Chwytając się rynny, wypchnął swoje ciało z okna, sprawiając, że zaczęłam się zastanawiać ile razy już to robił.
Subtelnie do mnie mrugając, zeskoczył.
Już miałam zamiar pomachać mu na pożegnanie, gdy ktoś zapukał w moje drzwi.
-Kelsey? Jesteś tam?
-Tak - zawołałam, podchodząc do drzwi i je otwierając.
Rozglądając się, weszła do środka.
-Dlaczego twoje drzwi były zamknięte?
-Przebierałam się i nie chciałam, żeby Dennis weszedł do środka, kiedy będę rozebrana - w duchu się do siebie uśmiechnęłam, dumna, że tak szybko wymyśliłam dobre kłamstwo.
-Oh, w porządku - oblizała usta, jeszcze raz rozglądając się po pokoju, po czym spojrzała spowrotem na mnie.
-Jak tam sprawy w koś- zaczęłam, ale mi przerwała.
-Kelsey Anne Marie Jones. Co ty masz na szyi?!  - oczy mojej mamy szeroko się otworzyły, gdy się we mnie wpatrywała.
-Co? - przycisnęłam dłoń do szyi, czując, jak cos przewraca mi się w żołądku. Wbiegając do łazienki, spojrzałam w lustro i zobaczyłam odcinający się kolorem ślad, nazywany też malinką.
-Więc? - mama patrzyła na mnie z piorunami cisnącymi z oczu, uderzając stopą o podłogę.
-Oh, to? - wskazałam na swoją szyję, wymuszając śmiech. - Ja - wysiliłam mózg, żeby wymyślić kłamstwo - Ja próbowałam pokręcić sobie włosy, ale gdy zdejmowałam z lokówki włosy, przypadkiem się oparzyłam - wydęłam usta, zastanawiając się, czy moja wymówka miała sens.
Skupiła na mnie wzrok.
-Nie widzę, żebyś miała loki, Kelsey - wskazała dłonią na koczek na czubku mojej głowy.
-Oh... gdy się oparzyłam, stwierdziłam, że nie ma sensu dalej ich kręcić, więc po prostu związałam włosy - złączyłam palce, zaciskając usta w cienką linię, modląc się, żeby mi uwierzyła.
Przez chwilę nad tym myślała, po czym powoli pokiwała głową.
-W porządku. Posmarowałaś to czymś, żeby nie została ci rana?
Przytaknęłam.
-Zdążyłam cię w tym wyprzedzić, mamo - zaśmiałam się.
Kiwając głową, ruszyła w kierunku drzwi.
-Okej, to powinno niedługo zniknąć i wszystko będzie w porządku. Miłej nocy, kochanie.
-Dobranoc, mamo.
Uśmiechając się, pomachałam do niej, po czym zamknęłam drzwi. Opierając się o nie plecami, wypuściłam oddech, który wstrzymywałam przez cały czas.

Justin będzie martwy, gdy go znów zobaczę.

~~~~
Asdfghjkl, kupcie mi takiego Dangera, on jest idealny :C Przyznajcie, że końcówka była niezwykle ciekawa hahaahhaah

Nawet nie wiecie jak mi cholernie miło, kiedy piszecie, że podoba się wam tłumaczenie i nie możecie się doczekac kolejnego rozdziału. To kochane ♥♥
 
Ah, jeszcze jedno! Chciałabym poprosić, żeby każdy czytający zostawił pod tym rozdziałem komentarz. To może byc cokolwiek - chciałabym tylko wiedzieć, ile mniej więcej was jest :)


418 komentarzy:

  1. awwwh, Danger! <3 nie moge sie doczekać kolejnego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kochaaaaaaaaaam<3 czekam na następny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja Cie pierdziele, sdfjhdskzjshnfku. Czekam na rozdział siedemnasty :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Omomomo Justin ;D coraz bardziej mi się podoba ! ;pp CZEKAM na następny mam nadzieje że dodasz jak najszybciej c; kochana jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie potrafię opisać jak bardzo kocham danger'a , blog niesamowity i nie mogę się doczekać kiedy przetłumaczysz następny rozdział.
    proszę informuj mnie o nowych wpisach na twitterze - @BiebersCuteAss. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie już to pisałam, ale kocham twoje tłumaczenie *.* do tego Danger wywołuje u mnie fgjjijgdssjkbvswgjo takie emocje *.* dodaj 17 szybko... jutro błaagam *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę Dangera!!!♥ Jezuuuu! Czekam na następne tłumaczenie, bez Ciebie nie dam rady sama sobie przetłumaczyć. - @Juuust_Smile

    OdpowiedzUsuń
  8. dhfeyurghfedwsdhfjrewqghy umieram *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. poniewaz jestem chamska i wiem ze juz dawno przetlumaczylas 17 chce go tu widziec jeszcze dzisiaj kfjnvgfnkgvnfkhngjn dziekuje hahahah

    OdpowiedzUsuń
  10. geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees kocham to, go i Ciebie! x

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj zobaczyłam link do tego opowiadania na tt. Na początku byłam sceptycznie do niego nastawiona bo jakoś nie przepadam za Bieberem ale przeczytałam i po prostu łał. Czytałam wieeele fanficów i mam swoje wymagania,że tak powiem i ten mnie tak wkręcił,że wszystkie rozdziały przeczytałam w jakieś 30 minut. :o
    Ps. Przez Ciebie zaczęłam słuchać Justina :p

    OdpowiedzUsuń
  12. ujgdfhgdfjghdfj KIEDY SIĘ BĘDĄ RUCHAĆ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne świetne tłumaczenie. Ja już chce nastepny rozdział !! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sgyuhrdgnwuxisnakryncuyxsrbtdgxsuyardcxmw9siuarcdixwusmzeidxskzxiusak - moja uczucia podczas czytania tego rozdziału. omgomgomg, dodaj szybko kolejny <3 @bitterrawrr

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurwa kurwa kurwa *.* Jak to czytam to mam takie doznania jak K. gdy Danger ją całowal . hahaha x d o matkooo ♥ Justin <333

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś świetna !! Też kocham Justin ♥.♥ ale musze sie z tym ukrywać przed znajomymi :c ... jdsdjakdjasjdakjijdwidjwklwjdk świetny rozdział =* czekam na kolejny : http://smileismyhungry.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. TAK CZEKAŁAM NA TEN ROZDZIAŁ OD RANA<3 MAM NADZIEJĘ , ŻE JUTRO NN ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałam, że nn będzie dopiero jutro. Miłe zaskoczenie :D Kocham to <3 Czytam to tez po angielsku, jednak nie rozumiem wszystkiego i cieszę się, że to tłumaczysz ;** Cudowne! @carolynbelieber

    OdpowiedzUsuń
  19. JEZUUUU ŚWIETNY JAK ZAWSZE! MAM NADZIEJĘ, ŻE JUTRO JUZ BEDZIE NASTEPNY, BO NIE MOGE SIE DOCZEKAC ASJDHGHDGDHDDHG

    OdpowiedzUsuń
  20. jckshfgbvy5jetgcn5gy jezu, TY JESTEŚ I D E A L N A !!! KOCHAM CIĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. łooo matko! kiedy następny rozdział? nie mogę się doczekać! tłumacz tłumacz tłumacz proszę! <3 <3 świetne!

    OdpowiedzUsuń
  22. dawaj szybko 17 bo juz nie moge sie doczekac ! mam nadzieje, ze dodasz przed sylwestrem ! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże jaki on idealny jgigjkhnviujhdsliug. Czekam na następny <3 @just_breathe_

    OdpowiedzUsuń
  24. Błagam Cię. ! Ja przez Ciebie oszaleje lub już oszalałam ! Kocham to opowiadanie nawet nie wiesz jak bardzo ! To jest to uczucie kiedy zachqycam sie opowiadaniem i pragnę uprawiacseks z Justinem a jednak w głębi duszy tak naprawdę chce mi się ryczeć że go tu nie ma !! O cholera czemu tak jest ?!

    OdpowiedzUsuń
  25. OMFG ASDLFKGJLKF JAKI ROZDZIAŁ! DANGER TAKI SŁODKI, CZUŁY. NO IDEALNY *-* TŁUMACZENIE JAK ZAWSZE JEST ŚWIETNE A WIĘC MAM NADZIEJĘ ŻE NASTĘPNE DODASZ JAK NAJSZYBCIEJ MOŻESZ <3 @bieber69jerry

    OdpowiedzUsuń
  26. OMG co roździał to jest więcej emocji !! Mogłabyś mnie informować o kolejnych rozdziałach na tt : @EverBelieberxD ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Każdy kolejny rozdział jest coraz lepszy. Boże, to tak wciąga, nie mogę przez to spać ajfgidskfhb :< Czekam już na kolejne rozdziały, @thisisbiebah ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. hfsadgahsdajfsgaksj Kocham to opowiadanie ! Błagam, wstaw jutro kolejny rozdział, bo oszaleje ! hahahahaha :D BUZIAKI ! :)

    @Clara1Camilla

    OdpowiedzUsuń
  29. czytam,świetne tłumaczenie :)) fajnie że dodajesz tak często rozdziały :))

    OdpowiedzUsuń
  30. pisałam ci już że kocham tego bloga i to że tłumaczysz ale mogę napisać jeszcze raz :D więc ... kocham cię, twoje tłumaczenie i całe to opowiadanie! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawszę piszę komentarz dla Ciebie ♥
    I ponawiam pytanie: KIEDY SIĘ BĘDĄ RUCHAĆ???

    Kocham takiego Justina ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. to jest genialne! ;3 czekam na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  33. Goood ja chcę kolejny rozdział! zobaczyla* wpis o opowiadaniu na twitterze i jestem mega szczesliwa, ze to zauwazylam!;*

    OdpowiedzUsuń
  34. <3 aaaaaaaa kocham to !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudo.:D Genialne;D Po prostu brak słów ;) Uwielbiam twoje tłumaczenia; D KOCHAM TEGO BLOGA:) TO jest raj na ziemi:D Najlepszy jaki kiedykolwiek czytałam;p Danger jest taki sexi ;D Ciekawa jestem co bd dalej :D
    Czekam na nn<3

    OdpowiedzUsuń
  36. omniomniom też chce takiego Dangera :) suuuper to jest

    OdpowiedzUsuń
  37. cudne! wczoraj przypadkiem znalazłam i w nocy przeczytałam wszystko :)) dziękuję ci za tłumaczenie :>

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi się Justin w takim wydaniu :D dziękuję, że postanowiłaś przetłumaczyć to opowiadanie <3 z niecierpliwością czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Taaak uwielbiam to opowiadanie. Danger jest taki zajebisty *.* Chciałabym mieć takiego chłopaka :O
    Tłumacz,tłumacz i dodawaj tu!! <3
    @vincereeee

    OdpowiedzUsuń
  40. omg asdfghjkl kocham cie za to, że to tłumaczysz <3. rozdział boski, a danger sgsjsjns kup mi takiego na urodziny *-* ~ @bieburfeatswift

    OdpowiedzUsuń
  41. Jelsey szybko sie pozbierali po swoim kryzysie - i love it ! Kocham twoje tlumaczenie <3 Jestem ciekawa kiedy bedzie "ta" scena na ktora wiekszosc tutaj czeka xD

    OdpowiedzUsuń
  42. Blagam cie daj jak najszybciej tlumaczenie 20. :D

    OdpowiedzUsuń
  43. O KURWA, CHCĘ WIĘCEJ TŁUMACZEŃ, BO NIE CHCE MI SIĘ ZBYTNIO CZYTAĆ PO ANGIELSKU :< PODASZ SWOJEGO TT? :3 // @HotChocolattex3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. kuhneklfhekfhdsfuhsakfhdsjksdgdsgfksdrghfi ♥
    tylko tyle potrafię wydusić z siebie XD

    OdpowiedzUsuń
  45. hskafsdakfbskafbsalfbkasvdahk zajebisty, taki jak ty!
    czekam na nn ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  46. asdfghjkl no nie mogę , cudowny rozdział *.*

    ~@ImKingOfSwag

    OdpowiedzUsuń
  47. ja chcę następny! *-* czemu muszę być taka tępa z angielskiego? Oczywiście świetne tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. SHSFSHFDDHAGHADSDSFFADGDAFGRRGRDDADSADSADFSGAGDSSDGAH @anooonimm informuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. W oryginalnej wersji skończyłam na 19 lub 20 rozdziale ale dalej będę czytać twoje tłumaczenie bo tak jest troszke wygodniej :) ❤
    ~Trolinka44

    OdpowiedzUsuń
  50. osidhgfsdiohgdsbgksfghosdihgdshgfdbncvgldfhgiohdsighidhg
    TO JEST ZAJEBISTE! nie wiem czemu tego wcześniej nie czytałam, a czytam bardzooo dużo blogów. <333 dziękuję że to tłumaczysz, tak czyta sie o wiele lepiej. <3 CZEKAM NA KOLEJNY.
    + chcę takiego Dangera dla siebie, jgposdgphg <3
    jakby z tego zrobić film i dać Justina w roli głównej ? *_______________*

    ~ @iKidrauhlHope

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurwa !!!!!!! Ja chce taki film !!!!!!!!!!!!! To niemożliwe ale może Jakos namowimy Justina ? Oddalabym wszystko zeby zobaczyz film z Dangerem !!!!!!!!!

      Usuń
    2. Przeżyjmy z nim te ostatnie rozdziały

      Usuń
  51. Boże, dziewczyno. Twoje tłumaczenia są genialne, uwielbiam Cię! CHCĘ KOLEJNY ROZDZIAŁ!!! :*

    @luvmyKidrauhl

    OdpowiedzUsuń
  52. Boże kocham Dangaera. I ciebie oczywiście. Czekam na kolejny rozdział!
    @_Hesitation

    OdpowiedzUsuń
  53. Danger jest niesamowity gajsjslslslsjskslqlka <3
    mogłabyś informować mnie o nowych rozdziałach? :) @zaynatorka

    OdpowiedzUsuń
  54. kocham tego bloga i CIEBIE za to że go tłumaczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  55. USVCHSJCHSJCHS JAPIERDZIELE KOCHAM CIE HDBXHSBX NIE ZASNE *o* CUDOOO

    OdpowiedzUsuń
  56. ISIGFUYDSGHUFYGDSUYF, DANGER JEST KHDIUHIFUDHUFI. *o*

    OdpowiedzUsuń
  57. To jest boskie. Uwielbiam Cię *.* No i oczywiście Dangera tak samo : D

    OdpowiedzUsuń
  58. siedzę po nocy i czytam <3 genialnie tłumaczysz <3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam złe oceny przez Ciebie!!! Zarywam noce, czytając a potem myślę na lekcjach co się dalej wydarzy xd asdfghjkllkjhgfdsa *-*

    OdpowiedzUsuń
  60. UWIELBIAM *____* @swag_usa

    OdpowiedzUsuń
  61. Z rozdziału na rozdział coraz bardziej intrygujące. Normalnie się zakochałam! <3 Aww.. Danger <3

    OdpowiedzUsuń
  62. ZAJEBISTE <333333

    OdpowiedzUsuń
  63. ASDFGHJKL dajcie mi go*.*

    OdpowiedzUsuń
  64. Jestem 69 *_* Wspaniale,mało literówek, nie używałaś translate google jak to niektórzy robią...

    OdpowiedzUsuń
  65. Omomomom x333 Mi też kupcie takiego Dangera. Podniecam się nim jak nienormalna! Boskie opowiadanie, bosko tłumaczysz, boscy bohaterowie *______* Nic więcej nie potrafię powiedzieć, bo mi mowę odejmuje.

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja zamawiam jednego Dangera ;_; Moje ulubione opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  67. gdyby Danger nie wyzywal jej, byloby idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  68. omomomomommm ♥ czytam to od niedawno bo przyjaciółka mi poleciła, i to jest już oficjalne jestem uzależniona :)

    OdpowiedzUsuń
  69. kochammmmmmmmm.<3333

    OdpowiedzUsuń
  70. Zaczęłam czytać wczoraj i się zakochałam. Chociaż nie jestem wielką fanką JB, po prostu go lubię, ale czytam to bo jest genialne!! Tłumaczenie też genialne, gdyż nie którzy nie są mocni z angielskiego, a tłumacz internetowy jest po prostu do bani...

    OdpowiedzUsuń
  71. jezusie . ^^ kochaaam to i ciebie również.<3

    OdpowiedzUsuń
  72. zarąbiste tłumaczenie :D *.* kocham Cię <3
    a wracając do rozdziału to TA SCENKA *.* i malinka hahaha no i ta ostania akcja = uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
  73. znalazłam tego bloga wczoraj późnym wieczorem i jest ZAJEBISTY *_* jeszcze te wszystkie 'bliższe' scenki Jelsey *o* uwielbiam to tłumaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  74. Jakie to zajebiste! Iii takie słokie :) Dziekuje Ci, że to tłumaczysz :* Jesteś WIELKA!

    OdpowiedzUsuń
  75. zajebistyyy ! <333333333333

    OdpowiedzUsuń
  76. świetny naprawdę ubóstwiam !! *.*

    OdpowiedzUsuń
  77. O kurwa, o kurwa, o kurwa!!!
    Zajebiście tłumaczysz, a ta dziewczyna która to pisze, zajebiście pisze:P
    Chciałabym być Kelsey<3
    ubustwiam:P

    OdpowiedzUsuń
  78. OMFG umarłam chce mieć takiego własnego Dangera ! *_________* @MisiaStyles

    OdpowiedzUsuń
  79. omomomomomomommo mi też takiego kupcie ! *__* @seciute

    OdpowiedzUsuń
  80. Danger jest zajekurwabisty ! ;* chcę takiego ♥
    @biebergirl_001
    kuuurwaaa! to jest boskieee.
    asdgfhjhkjkl;hfiruti

    OdpowiedzUsuń
  81. Uwielbiam goo :3

    OdpowiedzUsuń
  82. ile komentarzy WOW!to jest niesamowite i tyle emocji ach ten danger <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Boooooooooooooooooooooskie :D <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Od dziś zaczęłam czytać i umieram. *________* zgodnie z prośbą komentuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  85. iasudhkafjughzd superr !!

    OdpowiedzUsuń
  86. Jestem i ja. Koleżanki poleciły mi bloga, weszłam tu drugi raz i doszłam do tego miejsca. Niezwykle wciągające opowiadanie, a najlepsze ostatnie trzy rozdziały ;> nie jestem fanką Jastina Biebera i z opisu Dangera, wgl nie pasuje mi do tej roli, po prostu wyobrażam sobie innego chłopaka. W niektórych momentach irytujące są powtarzające się teksty typu "uśmiechnął się łobuzersko" ale to również w jakiś sposób opisuje bohatera. Na zakończenie, strasznie Cię podziwiam. Opowiadanie super, wysłałam nawet koledze i zaczął 3 rozdział haha.

    OdpowiedzUsuń
  87. Jejciu jakie to słodkie.. to jak ją przepraszał i mówił ,że mu przykro.. i to 'moja dziewczyna' jejciu jej <3<3

    OdpowiedzUsuń
  88. prze cudowne, dajcie mi takiego chłopaka..

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetne, nie mogę się oderwać od czytania <3
    A Danger...jest boooooooski *_*

    OdpowiedzUsuń
  90. no więc oświadczam wszem i wobec, że czytam :D i podoba mi sie to co czytam :D :P

    ~Cat

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękne <3 Kocham / M

    OdpowiedzUsuń
  92. KOCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM TOOOOOOOOOO. !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  93. Awwwww *_____* To takie urocze aksjalKDJLAkd ♥

    OdpowiedzUsuń
  94. ja pieerdole hdgfhgfysgfhbfhvcjysfhgfgfj normalnie az mi sie cieplo robi jak to czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  95. wkusfhjqanikeuhjsdfivkuasehnidkfubc Danger jest idealny *-* TO CAŁE JEST IDEALNE ♥_♥ cudoooowne :3

    OdpowiedzUsuń
  96. Uwieeelbiaaaam to czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  97. Jak już zdążyłam zauważyc duzo nas tutaj jest i to jest zajebite.

    OdpowiedzUsuń
  98. Bosh *-* KOCHAM CIE

    OdpowiedzUsuń
  99. OMFG jak to czytam to takie mrówki chodzą mi po brzuchu

    OdpowiedzUsuń
  100. Tez chce takiego Dangera ♥
    On jest taki, taki.. Yhh, meski, bezczelny, nieobliczalny... Nie wiem czemu ale to mi sie baaaaaardzo baaaaardzo podoba ♥
    -@andzelikaab

    OdpowiedzUsuń
  101. modgngoejmkfjrfbnjrefmdsl,wekorinh dfemrinfgerjignf
    Kupcie mi tego Dangera *.*
    on jest seksowny, bezczelny, męski i słodki jednocześnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  102. Jak na razie 13 i 14 rozdział jest najlepszy if you know what i mean :D Ale pewnie się jeszcze rozkręci, czytam dalej ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  103. Jest godzina 5 rano a ja nadal nie moge sie od tego oderwac ! to jest boskie,mam juz takie motylki w brzuchu przez to wszystko...xd a mialam przeczytac 5 rozdzialow i isc spac haha dzieki ze to prztlumaczylas :) .x
    @Niess94

    OdpowiedzUsuń
  104. OMG kocham kocham kocham

    Takiego mężczyzne musze kiedyś poznać!!!

    Ja nigdy nie przetłumaczyłabym takiego opowiadania taaaak świetnie :3 :**

    OdpowiedzUsuń
  105. zostawiam kom jak chcesz <3 omm *-*

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja dziś dopiero zaczęłąm czytać :D i nmg się odciągnąć =. Świetna historia :3 I super tłumaczysz :D kochaaaam :*

    OdpowiedzUsuń
  107. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  108. zakochałam się *_* zaczęłam to dziś czytać i się nie oderwę < 333 dziekuję Ci bardzo, miło z Twojej strony, że nam tłumaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  109. cudo! moje nowe uzależnienie, seryjnie! nie mogłam się doczekać, kiedy przeczytam kolejny rozdział, to jest cudowne, Danger jest idealny, tak samo jak Jelsey. <3

    OdpowiedzUsuń
  110. cudo!!! <3 kocham! :D

    OdpowiedzUsuń
  111. Każdy? Więc jestem i ja :) Myślałam że będę strasznie odstawac ale widzę że są dwa komentarze z dzisiaj :d. Wszyscy polecali - czytam (wiem że późno :c) - i nie żałuję. Świetne tłumaczenie. Gratulacje <3 Powodzenia w reszcie :)

    Ps. Jeśli ktoś z was spotka gdzieś Danger'a, proszę, wyślijcie mi go w paczce. Będę wdzięczna. Xx
    / V.

    OdpowiedzUsuń
  112. Haha mi też kupcie takiego Dangera <3 zaczęłam czytać to wczoraj i się zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  113. UMRĘ,UMRĘ PADNE NA ZAWAŁ, TO JEST CUDOWNE, A TY ŚWIETNIE TŁUMACZYSZ ! DZIĘKUJE CI BARDZO ! ♥ DANGER JEST TAKI NIESAMOWITY.. CHCE GO XD ♥
    @RoksanaBieniek <--- mój twitter :3

    OdpowiedzUsuń
  114. ja pierdoleee to jest zajebisteeee!!! Kurdee noemalnie jak to czytam to mam motylki w brzuchu i jakies dziwne uczucie hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  115. uwielbiam to a zaczęłam czytać dziś :D <3333333

    OdpowiedzUsuń
  116. boskieeeeee, kochamm to a czytam od dziś xoxo

    OdpowiedzUsuń
  117. Zaczęłam dziś i nie mogę przestać! Kurde, za 5 godzin do szkoły muszę wstać :D boskie <33

    OdpowiedzUsuń
  118. O Boże *__* Jest godzina 01;34 a ja to nadal czytam . jest świetne dopiero w sumie zaczęłam <3 Jaram się <3

    OdpowiedzUsuń
  119. trzeba zapisać sobie niektóre kłamstwa <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  120. To opowiadanie jest świetne *-* warto było zacząc <3

    OdpowiedzUsuń
  121. Dziękuję Ci za to, że to tłumaczysz. Jesteś najlepszaaa<3

    OdpowiedzUsuń
  122. Świetne tłumaczenie i wgl anulkyxmskjh Jelesy ♥

    OdpowiedzUsuń
  123. Od początku wizyty Danger'a w domu Kelsey mam ORGAZM ^o^

    OdpowiedzUsuń
  124. stwierdzam orgazm <33 nie mozna przestac czytać! kocham to !

    OdpowiedzUsuń
  125. super <33 swag swag swga

    OdpowiedzUsuń
  126. Kupcie mi takiego *-* Biebergazm *-----------*

    OdpowiedzUsuń
  127. HDHFNJRBNJDHKHBJSKHJ Stwierdzam orgazm, bo Danger ♥ już to pisałam, ale powtórzę - chcę byc Kelsey! *________*

    OdpowiedzUsuń
  128. Awwwwww ♥♥ to jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  129. Zostawiam komentarz tak jak prosiłaś.. ZARĄNBISTEE *.*

    OdpowiedzUsuń
  130. to opowiadanie jest świetne! zaczęłam czytać ta po prostu z nudów,a do teraz nie mogę się od tego oderwać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  131. kochana to jest BOSKIE ! :D

    OdpowiedzUsuń
  132. Końcówka - boska <3

    OdpowiedzUsuń
  133. BOŻE BOŻE BOŻE BOŻE CHCĘ DANGERA ,TERAZ ,JUŻ ,NATYCHMIAST *.* Dziękuję ,że to tłumaczysz ,wielbię cię dziewczyno <3

    OdpowiedzUsuń
  134. Jestem twoją fanka <3 Chce takiego Dangera <3

    OdpowiedzUsuń
  135. jestem twoją fanką !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  136. Boże jak czytam te wszystkie rozdziały to normalnie nie mogę się oderwać *_*

    OdpowiedzUsuń
  137. cudneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  138. mega mega mega!! *.* achh...

    OdpowiedzUsuń
  139. Jaaaa !!! Jestes wspanialaaa !!! Dziękujee !! A co do tresci to poraz pierwszy mnie cos zainteresowalo... nigdy nie przeczytalam zadnej ksiazki !! To jest perfekcyjnie dopasowane do moich upodoban czy tez zainteresowan.. mam w tym momecie na mysli Jistina i dreszczyk emocji a takze zworoty akcji ;D :*****

    OdpowiedzUsuń
  140. Świetne :) Ślicnie tłumaczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  141. Świetne naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  142. ghstyehgytehhdfdy *-*
    uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  143. Bożeeee boskiee!!!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  144. Gsdxvfgvhjfdghktdxff *O* KOCHAM TO < 3

    OdpowiedzUsuń
  145. Uwielbiam <3 Zaczęłam czytać wczoraj w nocy i zakochałam sie :**

    OdpowiedzUsuń
  146. ASAFADGFHGKHLJHGFDSADFGHKL

    OdpowiedzUsuń
  147. awwww... czemu on jest taki kochany??!!!!!SUPER

    OdpowiedzUsuń
  148. Jak zaczynam to czytać to nie mogę uwierzyć, że są ludzi, którzy mają taki talent *-* Masakra. Kocham DANGER-A ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  149. Ja też chcę takiego Dangera *__* .... momentami ryczałam. Świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  150. jak to czytam, to czuje sie jakbym to ja byla Kelsey :D:D

    OdpowiedzUsuń
  151. dopiero zaczynam czytać, ale jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Także zaczęłam dopiero czytać i jest meeegaa:* jesteś boska<3

    OdpowiedzUsuń
  153. nie dawno co zaczełam czytać bo mnie koleżanki tym zaraziły i to jest zaje**te !!!! im więcej tego czytam tym bardziej to mnie wciaga i bardziej jetem ciekawa co bedzie w nastepnym rodziale SWAG SWAG
    BLESSS!!

    OdpowiedzUsuń
  154. Z początku nie ciągnęło mnie, żeby to przeczytać, ale od rozdziału 3 zaczęło wciągać. Czytam to przez cały czas. Niesamowite .......... Ja chcę takiego chłopaka jakim jest Danger *_* Wciągnęła mnie do tego moja przyjaciółka. Jest trochę dalej w rozdziałach, ale cały czas mi pisze jakie to jest wspaniałe :) Ciekawe co będzie dalej z Kelsey i Danger'em ♥

    OdpowiedzUsuń
  155. Taki kochany jest w tym rozdziale ♥ DANGER ♥

    OdpowiedzUsuń
  156. To jest swietne. Wiedzę ze nie tylko ja czy tam to po nocach.

    OdpowiedzUsuń
  157. kocham kocham kocham <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  158. Danger hdhajajajshsxh <33

    OdpowiedzUsuń
  159. Zajebiste! <3 fuiaegiqr3heailuwlhjdlkjqwaoifhekjsfdhogqejai <3 co prawda dopiero zaczełam czytać!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  160. UWIELBIAM !!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  161. Kocham Kocham Kocham <33 Danger jest słodki i kochanyy <33 chce takiego chłopakaa <333

    OdpowiedzUsuń
  162. Uzależniłam się od tej historii..!! nigdy nie przestanę dziękować mojej kumpeli że pokazała mi tego bloga..!! Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam..!!! <3 :************

    OdpowiedzUsuń
  163. JEST NAS MNÓSTWO <3

    OdpowiedzUsuń
  164. Niesamowite, kocham to! <3

    OdpowiedzUsuń
  165. Jesteś niesamowita ! Kochamy Cię !!! <3 ale ta historia jest wciągająca :D

    OdpowiedzUsuń
  166. hehe wciąga jak niewiem co ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  167. Nie moge sie oderwac

    OdpowiedzUsuń
  168. dsbfbdsjfdsfkdnvkdjbfkudjsakfhs JARAM SIE.

    OdpowiedzUsuń
  169. JNJSHDBFUWGBEC kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  170. Aaaaa zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń
  171. BOŻE FJNBJBNOREVNRIJQGOBQRGJNJ JUSTIN :3

    OdpowiedzUsuń