czwartek, 7 lutego 2013

Thirty Six.

Przez sposób, w jaki Justin odezwał się do Kayli byłam niemal pewna, że dziewczyna wyjdzie, ale, ku mojemu zdziwieniu, została.
-Słyszałam co ci się stało - weszła do pokoju w wysoko podniesioną głową i figlarnym uśmieszkiem na czerwonych ustach. - Szkoda, że nie umarłeś - zakpiła.
Podniosłam brwi. Kim jej się do cholery zdawało, że była?
Rysy chłopaka zrobiły się ostrzejsze.
-Spierdalaj, zanim...
-Zanim co? - warknęła. - Hmm? - przekrzywiła głowę.
-Zabiję cię - warknął z jadem w głosie.
Przygryzłam wargę wiedząc, że był do tego zdolny. Dobrze wiedziałam, że nie miał oporów przed skrzywdzeniem dziewczyny psychicznie ani fizycznie - nie uderzył mnie, ale przyciskał do ściany i już to cholernie bolało.
Sądziłam, że Kayla odejdzie, ale zamiast tego zaśmiała się, na co Justin zacisnął szczękę.
-Co jest tak kurewsko zabawne? - syknął.
Dziewczyna z łobuzerskim uśmieszkiem pokręciła głową.
-To, że składasz puste obietnice. Szkoda, że myślisz, że naprawdę w nie wierzę.
-Nie znasz mnie - warknął.
-Oh, ależ znam - złośliwie się uśmiechnęła, a mi zacisnął się żołądek. - I wiem, że nie położyłbyś na mnie ręki.
Justin tylko podniósł brew i łobuzersko się uśmiechnął.
-Zgaduj dalej, suko. Jak na kogoś, kto tak dobrze mnie zna, nie wiesz do czego jestem zdolny.
-Zapominasz o wielu rzeczach, Bieber. Nie zdziwiłoby mnie jeśli zapomniałeś ile razy mi groziłeś, ale nic z tego nie wyszło.
Tym razem Justin się zaśmiał.
-Oczywiście, że nie. Jesteś głupia? Potrzebuję cię do swoich celów. Jak mógłbym coś takiego wyrzucić? - uśmiechnął się.
Trafił w czuły punkt, bo jej twarz momentalnie skamieniała, a z jej ust wydobyło się warknięcie.
-Smaż się w piekle, Bieber.
-Spotkamy się tam, skarbie - puścił jej oczko.
Skrzywiłam się, słysząc jak ją nazwał, a moje całe ciało przepełniła zazdrość.
Kayla patrzyła na niego z obrzydzeniem.
-Marnuję na ciebie życie.
-A ty mój czas. Wypierdalaj stąd, Kayla!
-Z przyjemnością - warknęła.
-Nie uderz w drzwi - zaśmiał się cicho.
Dziewczyna od razu się odwróciła, na co oboje wywróciliśmy oczami.
Dlaczego nie mogła już skończyć? Zaczęła działać mi jej na nerwy, a ledwo ją znałam.
-Jeszcze jedno - podniosła palec.
-Co? -warknął Justin.
-Nie mówię do ciebie - przeleciała po nim wzrokiem, po czym spojrzała prosto na mnie. - Mówię do twojej seks zabawki.
Rozszerzyły mi się źrenice.
-Nie mów tak na nią - warknął.
Kayla tylko go zignorowała i do mnie podeszła.
-Uczciwie ostrzegam, używa cię do jednej i tylko jednej rzeczy. Nie obchodzisz go ty ani twoje uczucia. Interesuje go tylko co kryje się pod tymi ubraniami. Szkoda, że zdążył zobaczyć już połowę.
Zarumieniłam się, zażenowana, że patrzyła na mój odkryty tors.
-Nie mieszaj jej w to - zagroził Justin.
-Pierdol się.
-Nie - pokręcił głową. - Byłem, widziałem, robiłem - łobuzersko się uśmiechnął. - Nic specjalnego.
Zmarszczyłam brwi. Co to miało znaczyć?
Patrząc na niego stanęła prosto, pokazując, że ma gdzieś jego słowa, chociaż było widać, że ją trafiły. Zerkając na niego po raz ostatni, odwróciła się na piętach i wyszła, trzaskając za sobą drzwiami.
-Co się do cholery właśnie stało? - wymamrotałam po kilku sekundach ciszy.
-Nic, po prostu ją ignoruj. Kłamie - zapewnił, lekko mnie całując i gładzą kciukiem po policzku.
Przygryzłam wargę.
-A tak poza tym kto to był? Znaczy... kim ona dokładnie jest?
Justin potrząsnął głową.
-Nikim ważnym.
Poczułam, że zaciska mi się żołądek. Wiedziałam, że coś ukrywa i zabijało mnie to, że znów zaczyna mnie okłamywać. Akurat wtedy, gdy wszystko zaczynało się układać.
Kładąc mu dłonie na torsie, zepchnęłam go z siebie i usiadłam.
-Co ty robisz? - spytał.
-Skończyliśmy już z kłamstwami i obiecaliśmy, że nie będzie między nami sekretów, a ty i tak znów to robisz - wzięłam wdech, rozczarowana kręcąc głową.
Chciałam, żeby było dobrze, ale jak wszystko może być okej, jeśli coś wciąż nie gra?
-Nie kłamię - mruknął.  - Przysięgam, że ona jest nikim.
-Nikt - robiłam w powietrzu cudzysłów - od tak wchodzi do twojego pokoju i życzy ci śmierci - wywróciłam oczami, krzyżując ręce na piersi.
-Robi to szalona suka, bo właśnie tym ona jest - pojebaną dziwką - pokiwał głową.
Westchnęłam, chwytając swoją bluzkę z podłogi i wkładając ją przez głowę.
-Kelsey...
-Nie - podniosłam dłoń. - Dlaczego chociaż raz nie możesz być ze mną szczery, bez wachania się i dawania mi prostych, chcę-łatwo-się-z-tego-wyplątać, odpowiedzi!
-Mówię ci prawdę! - krzyknął desperacko, mierzwiąc palcami włosy i ciągnąc za końce. - Cholera, Kelsey... -wymamrotał.
Wzięłam gł eboki wdech, patrząc na niego ze smutkiem.
Drapiąc się po karku, opuścił ramiona.
-Dobra, chcesz wiedzieć kim ona jest?
Pokiwałam głową.
-Proszę.
Westchnął, puszczając ręce luźno.
-Okej, powiem ci.
Przygryzłam wargę, czekając na odpowiedź.
-Jest częścią grupy.

Justin's POV

Kelsey pytająco podniosła brwi.
W obronie podniosłem obie ręce.
-To tyle. Jest zła, że nigdy nie będzie niczym więcej niż dziewczynką na posyłki. Wkurzyło ją też to, że ją oszukałem, zabierając przesyłkę. Który, zanim spytasz, trzymała dlatego, że jest suką - wywróciłem oczami, przypominając sobą jaką była idiotką.
Kelsey długo na mnie patrzyła, a ja robiłem to samo, pokazując, że byłem szczery, pomijając, że zapomniałem wspomnieć o wcześniejszych spotkaniach z Kaylą.
Siedziała nadąsana, myśląc nad moimi słowami, po czym powoli pokiwała głową.
-Okej - oblizała usta, patrząc mi w oczy. - Wierzę ci.
Uśmiechnąłem się.
-Dziękuję.
Lekko się zaśmiała.
-Nie ma za co?
Z uśmiechem do niej podszedłem.
-Jesteś taka urocza, kiedy się denerwujesz - poruszałem brwiami, wywołując u niej śmiech.
-Głupek.
-Nie - pokręciłem głową. - Jestem na to zbyt cool.
Z łobuzerskim uśmiechem przechyliła głowę na bok.
-Czy ty właśnie powiedziałeś cool?
Przytkanąłem, specjalnie napinając przed nią mięśnie.
-Owszem, masz z tym jakiś problem, skarbie?
Pokiwała głową, po czym lekko się skrzywiła, na co zrobiłem to samo.
-Coś się stało?
-Powiedziałeś do mnie skarbie.
Zmarszczyłem brwi.
-Więc? Zawsze cię tak nazywam. Jesteś moją dziewczyną.
Potrząsnęła głową.
-To już nie to samo.
-Co masz na myśli?
-Nazwałeś tak Kaylę...
Otworzyłem usta, żeby zaprzeczyć, ale po chwili znów zamknąłem, przypominając sobie do czego nawiązuje i mojej kłótni z Kaylą.
-Skarbie, powiedziałem tak tylko, żeby ją zdenerwować. To nic nie znaczyło.
Kelsey moment nad tym myślała, po czym wypuściła długie 'oooohhh', na co się zaśmiałem.
Oplotłem ją rękami, przysuwając bliżej.
-Jesteś taka urocza.
Pokręciła głową, obejmując mnie w pasie.
-Zdecydowanie nie jestem urocza.
Pokiwałem głową.
-Jesteś.
-Nie.
-Tak.
Wydęła usta.
-Nie chcę być urocza.
Na mojej twarzy pojawiło się rozbawienie.
-Więc jaka chcesz być?
Udawała, że nad tym myśli, bo czym subtelnie się uśmiechnęła.
-Chcę być seksowna.
Z cichym jękiem oblizałem usta.
-Uwierz mi, skarbie. Słowo seksowna nawet w połowie cię nie opisuje - łobuzersko się uśmiechnąłem i chwyciłem jej dolną wargę w zęby, delikatnie ciągnąc, po czym ją pocałowałem.
Jęknęła, na co chwyciłem ją za biodra. Nie byłem w stanie opisać jak gorąca była. Zawsze, gdy byłem blisko niej, zaczynałem tracić kontrolę.
Prowadząc ją tyłem w kierunku łóżka, chwyciłem jej bluzkę, zdjąłem i rzuciłem gdzieś na bok, a następnie ponownie złączyłem nasze usta.
Tym razem to się tu nie skończy. Chciałem pójść nieco dalej.
Położyłem ją na łóżku, a siebie na niej, starając się, żeby było jej wygodnie. Przesuwałem dłońmi po każdym centymetrze jej ciała, chcąc odsłonić je dla moich chciwych oczu.
Zjeżdżając ustami na jej szyję, zacząłem ją lekko ssać, po czym przeniosłem się na jej klatkę piersiową, gdzie zacząłem składać mokre pocałunki, na co dziewczyna niekontrolowanie jęknęła.
Wślizgnąłem rękę na jej plecy, do zapięcia stanika. Jednym ruchem go rozpiąłem, a on spadł jej z ramion.
Spojrzałem jej w oczy, upewniając się, że jest okej. Kiedy przygryzła wargę i przytaknęła w oczekiwaniu, złączyłem nasze usta, szepcząc jednocześnie słowa pełne zachęty.
-Jesteś taka piękna - wymamrotałem, zdejmując jej stanik i odsłaniając tors.
Przygryzłem wargę, nie będąc w stanie się dłużej kontrolować. Chwyciłem w usta jeden z jej sutków, na co dziewczyna wygięła plecy w łuk, a z jej ust wydobył się głośny jęk.
Złapałem jej drugą pierś, chcąc ją zadowolić, co wychodziło mi bardzo dobrze, wnioskując po tym, jak często krzyczała moje imię.
-Justin... - szepnęła, gwałtownie łapiąc powietrze, czując na sobie mój język. Zmierzwiła mi włosy i pociągnęła za końce, na co jęknąłem.
Oderwałem się i zacząłem poświęcać tyle samo uwagi drugiej piersi.
Przewracając nas, Kelsey odsunęła moją głowę od swojego torsu i siadła mi między nogami.
Przygryzłem wargę, instynktownie kładąc ręce na jej biodrach.
-Zrób coś, kochanie - jęknąłem.
Nie musiała nawet się zastanawiać. Zaczęła ruszać biodrami, na co odrzuciłem głowę w tył.
-Jezu Chryste - wymamrotałem widząc, że Kelsey ruszała się coraz szybciej, a jej piersi w tym samym rytmie, przez co mój penis był już twardy.
Zacząłem kręcić jej biodrami i jęknąłem, czując jak jej ciało ociera się o moje.
Po chwili zaczęła nierówno oddychać i wiedziałem, że zaraz dojdzie.
-Chcesz, żebym nas obrócił i skończył za ciebie? - szepnąłem.
Kelsey pokręciła głową i złączyła nasze usta.
Jęknąłem. Kochałem, gdy dziewczyna wiedziała czego chce, a Kelsey ocierała się o mnie z taką pewnością i chcicą, że czułem coraz bardziej rosnące podniecenie.
-Kurwa, kochanie, trochę szybciej. Jeszcze chwila - szepnąłem.
Kiwając głową, zaczęła ciężko oddychać tuż przy mojej szyi i kontynuowała ruchy przy moim kroczu, wbijając mi paznokcie w ramiona.
-Kelsey - jęknąłem.
-Justin... - szepnęła. - O... mój... Boże... - krzyknęła, dochodząc w tym samym momencie co ja. Opadła na mnie jednocześnie zaskoczona i dumna z tego, co zrobiła.
Odwracając nas, odgarnąłem jej włosy z twarzy.
-Byłaś niesamowita, kochanie... - musnąłem jej usta. - Naprawdę niesamowira.... - ponownie złączyłem nasze usta.

Kelsey's POV

Czy właśnie zrobiłam to, co myślę, czy tylko mi się wydaje?
Kiedy Justin mnie objął, przysuwając bliżej, wiedziałam, że to działo się naprawdę.
Nie myślałam, że to co się wydarzyło się... cóż... wydarzy, ale część mnie się z tego cieszyła. Wiedziałam, że nigdy nie chciałam niczego przyśpieszać, ale robienie małych kroczków było dobre dla naszego związku.
W przeciwieństwie do słów Kayli, Justin nie odszedł. Nie powiedział, że już ze mną skończył lub że dostał czego chciał.
Mimo, że nie uprawialiśmy seksu - ale byliśmy cholernie blisko - pokazał, że jest tu dla mnie i Kayla była taka, jak opisał ją Justin - kłamliwa, a mój lęk zniknął. Uśmiechnęłam się, czując usta chłopaka na czole i podniosłam brodę, aby go pocałować. Zanim zdążyłam się powstrzymać, z moich ust wyleciały dwa słowa, których się nie spodziewałam.
-Kocham cię.
Justin był zaskoczony i spojrzał na mnie z szeroko otwartymi oczami, a ja natychmiast pożałowałam, że się odezwałam.
-Ja, uhm, przepraszam. Nie chciałam... - Justin mi przerwał, łącząc nasze wargi.
Z uśmiechem się ode mnie oderwał.
-Też cię kocham - pogłaskał mnie po włosach. - I to bardzo.

~~~~

asdfghjkl ♥
awwwwwwwww
omg omg omg
Czy to nie było najsłodsze na świecie? <3
PS Ha! Mówiłam, że nie będzie seksu ;)

197 komentarzy:

  1. bsdfsjdlkgbdrljghdf

    OdpowiedzUsuń
  2. to było o wiele lepsze od seksu <3 jdhksbnkjbsjdj *____*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha zgadzam się ^^

      Usuń
    2. też bym chciała takiego Justina tu ..

      Usuń
    3. Dokładnie ! O wiele lepsze od seksu <33333

      Usuń
    4. 100 razy lepsze *.*

      Usuń
    5. Fakt haha.

      Usuń
    6. Potrzebuje informacji: Gdzie mieszka autorka i kto jest ,,Dangerem'' c a tak dokładnie jak nazywa się i gdzie mieszka Danger

      Usuń
    7. lepsze od sexu.? Jasne, trzeba stwierdzić, że to było COŚ i to takie mega coś . Aleeeee lepsze od sexu ??? - no nie powiedziałabym

      Usuń
    8. POWIE MI KTOŚ GDZIE MOGĘ ZNALEŻĆ TAKIEGO DANGERA? eh.. Są tacy urozy i wgl seksowni i raz chce mi się ryczeć,a raz śmiać.. :O <3

      Usuń
  3. Ale słooooooooodkoooo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG OMG. nie moglam sie doczekac . Teeen rozdzial byl taki hssndjusnsgMshsmvsjz.shzbzh i wg cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. dobreee ! xdd póki co się 'próbują' czy też 'przymierzają' do czegoś więcej :D #lol xdddd
    ale końcówka słooodkaa <3 *_*

    Caroline.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział :) Zajrzysz? http://www.youtube.com/watch?v=l5FieYOGp0w

    OdpowiedzUsuń
  7. KURWA MAĆ, JUŻ MYŚLAŁAM, ŻE UPRAWIAJĄ SEKS, CZEKAM NA TA SCENE OD PIERWSZEGO ROZDZIAŁU, A CO DO TEGO JEST TAKI, ŻE BCFUJFHUJWKEMDFCNHJAKSLDMNBHR *O* O EM DŻI

    OdpowiedzUsuń
  8. ALE JA NIE ROZUMIEM. SKORO TO NIE BYŁ SEKS TO CO TO BYŁO? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadaje sb to samo pytanie xD hehe

      Usuń
    2. to było coś w stylu ujeżdżania Justina. ja tak to rozumuje :D

      Usuń
    3. Hahaha jaka beka xd. Dojsc nie uprawiajac seksu ? O.O hahahahhahaha

      Usuń
    4. ja bym doszla, nawet jakbym go tylko zobaczyla. wiec nie dziwie sie

      Usuń
    5. haha Young money ma rację xxd na jego widok to może bym od razu nie doszła, ale tak jakby na koncercie mnie dotknął *_* jezu o czym my wgl gadamy xxd
      ja czytałam angielskiego i nie moge się doczekać tłumaczenia kolejnych kilku rozdziałów
      *_*

      Usuń
    6. Kochane jesteście niewyżyte seksualnie (oczywiście mi to nie przeszkadza) xD

      Usuń
    7. no normalnie można dojść, nie trzeba uprawiać sexu. ;d ocierali sie o siebie swoimi sferami intymnymi, to wystarczylo skoro byli podnieceni. ;d

      Usuń
    8. Weź nie gadaj bo zaraz oszaleje ! *.*

      Usuń
    9. fachowo nazywa się to "osiąganie orgazmu przez ocieranie się o siebie".

      Usuń
    10. Oni się tylko ocierali doprowadzając się przy tym do orgazmu XD

      Usuń
    11. to petting zboczuchy <3

      Usuń
    12. Sztuką jest przeczytanie tych komentarzy bez zaśmiania się :D

      Usuń
    13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    14. Moje życie straciło sens jak dowiedziałam się , że to nie jest to o czym myślałam :D

      Usuń
    15. pogubiłam się az musiałam ogarnąc w komentarzach czy tylko ja xd

      Usuń
    16. sex na sucho czy cos jak w tym filmie Zła kobieta xd

      Usuń
    17. to sie nazywa petting xd doprowadzenie do orgazmu poprez podniecane się,( pocieranie, całowanie w miejscach intymnych itd) ale nie uprawianie seksu :D
      ahahha też się pogubiłam, nie tylko ty :)

      Usuń
    18. to był "suchy seks" xD

      Usuń
  9. o matko, ten rozdział jest tak wspaniały, że normalnie wysłowić się nie mogę *.* afhbkfbdfvvdfdn
    i chyba nawet nie potrafię zliczyć, ile razy dzisiaj tu zaglądałam i sprawdzałam czy jest nowy <3
    podziwiam cię, że znajdujesz czas, by to tłumaczyć - jesteś wspaniała ♥
    bardzo prosiłabym o informowanie o nn - @Kramel97 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. OSZ KURWA *.* ADDFNKGLSHDBCKFLSJSBDKZHSKAPD

    OdpowiedzUsuń
  11. O JA PIERDOLE *_____________________________* IOASHFOIADHIOAHDGAOIHG A

    OdpowiedzUsuń
  12. Nxcndhhdshdhdhdshsdh UMARŁAM !! :OOO to bylo, takie boze matko ludzie ashsdhdshhdfhdfhhffhdrhfdrhjhfd *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka słodka końcówka <3 I cały rozdział jest taki fiudshafyuighadsjg

    OdpowiedzUsuń
  14. Skdsfjfdjhfdjhjhfddf *-------------*

    OdpowiedzUsuń
  15. O ŻESZ KURWA JA PIERDOLE EDSRGTERSEDF

    OdpowiedzUsuń
  16. Cchcjgkfivgkvcfjfffo. Bozeeeeeeee swietnyyyyy czekam na nn!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. O MÓJ BOŻE. AWWWWW, HGJHSGAJUHGSAJSHKJHGJUSHGKJSU. JA PITOLKAM, HGAHGAHSGAJHGHJGOKJ. OOOOOOOOOOO UYSTGSYUY NASTĘPNY PROSZĘ NASTĘPNY @MYKIDRAUHLLSWAG

    OdpowiedzUsuń
  18. Woow zajebiscie sloodkp a kiedy nastepny?

    OdpowiedzUsuń
  19. egertherthrthrt BOSKI ROZDZIAŁ
    Już myślałam, że w końcu będzie normalny seks, ale wiem że będzie dopiero później :<
    Mam nadzieję że napiszesz mi o kolejnym @fan_polish

    OdpowiedzUsuń
  20. BOŻE, BOŻE, BOŻE, BOŻE! Jak ja uwielbiam Jelsey! Danger jest taki jfdsahfagsfjsagfhgvf! *o*

    OdpowiedzUsuń
  21. bez seksu to jest jeszcze bardziej pociągające . ŚWIETNE *________________*

    OdpowiedzUsuń
  22. hsdhwsethWETHESTHJEK OMG

    OdpowiedzUsuń
  23. aaaaaaaaaaaaaa o mój Boże ! *.* umaaarłam ! jezuu kocham Cię <3 czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. O BOŻE *____________*
    UMIERAM *_* TAK DŁUGO CZEKAŁAM, AŻ WYZNAJĄ SOBIE MIŁOŚĆ!!

    OPOWIADANIE JEST ZAJEBISTE! W DZIEŃ PRZECZYTAŁAM 35 ROZDZIAŁÓW :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dokładnie ja też od 21 do 4.30 w nocy czytałam <333333333333333333333333333
      Też czekałam aż to sobie powiedzą, aż mnie szlak jasny trafiał jak widziałam koniec rozdziałów bez tego momentu

      Usuń
  25. omfg afsjvsvskvjsnvhfa umarłam afhschsvbsv *.* ~ @ImAToasterr

    OdpowiedzUsuń
  26. Xbzhsjksaosjndbskalskcnsbsisjsvhsja zajebiste jak zaawsze *.* kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  27. BRAK SŁÓW *O*

    OdpowiedzUsuń
  28. Omg, omg, omg, omg, omg...dodasz jutro nowy? Prosze nie umiem sie doczekac

    OdpowiedzUsuń
  29. O BOŻE! BOSKIE! JACY ONI SĄ SŁODCY, AWWWW.. JEJKU.. <3

    OdpowiedzUsuń
  30. to jest cudowne !:3 / @ness_69x

    OdpowiedzUsuń
  31. jaijfaifrjiadiasjfoajfriwj GENIALNE! JNMG! Kocham dangera, przyprawia mnie on o zawał serca xD Już się bałam, że Kayla coś zepsuje czy coś na szczęście nie :D IIIIPPPP powiedział jej, że ją kocha iiip x D
    Czekam na nn<3

    OdpowiedzUsuń
  32. O mój boże. Ten rozdział był boski nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć. *.* Wiesz że cię kocham ola ? *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  33. cholera brak słów.! bsjijfsjhsdfkopatw a i dziękuję ci baaaaardzo że znajdujesz dla nas czas żeby tłumaczyć to opowiadanie.. nie zbyt dobrze umiem angielski więc gdybym próbowała czytać to po angielsku to nic by z tego nie wyszło :) czekam na nn.
    Danger12345678

    OdpowiedzUsuń
  34. awww, boskie! <3 czekam na nn! :)
    @luuvswaggie

    OdpowiedzUsuń
  35. OMG TO TAKIE SŁOOODKIEEE jeejjkuuu powiedzieli sobie w końcu, ze się kochaja. no to teraz musi być seks xdd

    OdpowiedzUsuń
  36. Mimo, że nie było seksu, to i tak awwwwwwwwwwwww :3
    This is amazing! *.*
    MuchLove M.

    OdpowiedzUsuń
  37. FODJFHDSJKVHBISDKFV JAPIERDZIUE *.*
    OMG JA PRZEZYWAM ORGAZM RAZEM Z NIMI ! *O*

    OdpowiedzUsuń
  38. O Boże jaki eto było mega słodkie pod koniec *.* Ja już myślałam że oni się będą ruchali a tu jednak nie. Hahaha no ale poczekamy. Czekam na kolejne :) @bieber69jerry

    OdpowiedzUsuń
  39. OMG! TEN ROZDZIAŁ JEST ZAJEBIŚCIE SEKSOWNY! CO TO BYŁO JAK NIE SEKS??? KOCHAM JELSEY <3 ONI SĄ SŁODCY JAK NIKT INNY! I TO "KOCHAM CIĘ" AWWWW... <3

    OdpowiedzUsuń
  40. BOŻE! NAJLEPSZY ROZDZIAŁ!

    OdpowiedzUsuń
  41. O JA PIERDOLE KURWA KURWA DOSZLAM RAZEM Z NIMI!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. woooooow! *o* kocham, kocham, kocham to! ♥ i te słowa na końcu: "Też cię kocham..." Boże... teraz mam ogromnego banana na twarzy, bo On Jej to w końcu powiedział! :D ach... też chcę takiego chłopaka... ;>
    czekam na kolejny rozdział :) | @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  43. KDFMNJSFNLIUSHNFYSADF UMARŁAM *.* TO BYŁO TAKIEEE... KMXCKJSDNHNAJKSN TO CO DOPIERO BĘDZIE JAK BĘDZIE SEX AMSKDSALKJDFNJ <3

    OdpowiedzUsuń
  44. jdsfgvysdlbfaskasduivfbkdj... Powiedzieli sobie ze sie kochaja.! <3 Czekam na nastepny. ;D
    @justysia20003

    OdpowiedzUsuń
  45. jejciu....ta koncowka aw...kochaja sie OMG!
    ja nie moge sie doczekac na kolejnyyyy lrosze dodaj szybko...uwielbiam to opowiadanie...

    OdpowiedzUsuń
  46. jhvsjbiuvs omfg chce już następnyyy

    OdpowiedzUsuń
  47. hehe seks dopiero w 59 ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  48. Kooooooocham to *-*. proszę wiecej ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. O matkoś jak ja ich uwielbiam . *o*
    Też chcę takiego chłopaka. Może być tak samo bipolarny. ;)
    @agniusiek

    OdpowiedzUsuń
  50. ASJAGSKAGAKSGJAKAPWVSKAGAJAYGSKSHBALADKSHAKAGSKWVA MYŚLAŁAM ŻE UPRAWIAJĄ SEKS *_* JPRDL KURWA CHOLERA JA JEBIE NIE WYROBIE!!!!! AJFALAGAKSHAGAKAIAJFSLAVSKSH ZGON.

    OdpowiedzUsuń
  51. ygdjuhfkrcvfgbhn AWW <3 jeeezuus chcę następny . <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie no nie mogę... Ale ja mam zaciesz na ryju ! normalnie hgdkshfsdkj ! To było ... KURDE NO ! *___* Najsłodsze był moment, w którym w końcu wyznali, co do siebie czują ! ♥♥ Kocham to po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
  53. jxhskxlskxndwkchdwicldwkbxdk *.*
    O kurwa , ja pierdole jakie to było ... no takie , awwww . < 3
    Boże jak ja bym chciała usłyszeć od takiego Danger ' a " Też Cię Kocham " * ____ *
    Nie mogę się już doczekać kolejnego przetłumaczonego rozdziału , pozdrawiam . xxx

    OdpowiedzUsuń
  54. TO BYŁO TAKIE SŁODKIE, AWWWWWW NO NIE MOGĘ, NAWET LEPSZE OD SEKSU

    OdpowiedzUsuń
  55. NAJLEPSZY ROZDZIAŁ EVER! KURWA MAĆ! FVGDHSJDFHDJ. W KOŃCU SOBIE POWIEDZIELI ŻE SIEBIE KOCHAJĄ! *-* CZEKAM NA KOLEJJJJNY! <3333 ps. mam orgazm

    OdpowiedzUsuń
  56. Słooodcy są <33 Haha chociaż liczyłam na coś więcej. A ja na miejscu Dangera bym już tą Kayle dawno zabiła. Suka jedna. :/ A i taka jedna uwaga. Możesz pisać normalnie a nie od akapitu każde zdanie? To tylko taka prośba, więc sorry jeśli cię uraziłam czy coś po prostu strasznie mnie to denerwuję. Ale jak Ci tak pasuję to trudno, jakoś będe musiała to przeżyć. :*
    Linexe.

    OdpowiedzUsuń
  57. jakie słodziaki *_*
    omg omg!!! *_* Kocham ich! Są boscy!!
    Chce nn ! jak najszybciej! *_* BOŻE!!! *_*


    @Michaelowax3

    OdpowiedzUsuń
  58. OMG...
    Sama słodycz *_________*
    Jak ja ich kocham, że to nie pojęte.
    PS. Sex będzie dopiero w 44 rozdziale ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo <3 JARAM SIĘ *.* i czekam <3

      Usuń
    2. Pomyłka :) Sam seks będzie dopiero w 59 i 60 rozdziale, a w 44 będzie zabawa ^^

      Usuń
  59. OMG! *.* jacy oni sa idealni! japierdole, trzymajcie mnie bo nie wytrzymam! ;* JELSEY 4EVER! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. O KURWA AGAJAVSAJSAVAJUAVCGAJIA I JESZCZE SOBIE WYZNALI MIŁOŠĆ OMG
    ~ @iBiebsLovatic

    OdpowiedzUsuń
  61. o moj boze :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja... Nie... Mogę! Z każdym rozdziałem jest coraz bardziej.. Kurwa.. To wciąga.. Na maxa.. Ja chcę następny rozdział! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Słodki i...drapieżnie dziś XD Czekam na newsa

    OdpowiedzUsuń
  64. Suuupeeer *.* Ale scena xD Czekam na wiecej ; pp Jutro powinien byc nastepny rozdzial . Byloby fajnie, gdybys dodala . Niecierpliwie czekam ; **

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowny rozdział, zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Seks dopiero w 44 rozdziale :-) Nie mogę się doczekać następnego! Dodawaj szybko <3 @canihaveyou3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie będzie sex, jedynie "zabawa". Seks będzie dopiero w 59 i 60 rozdziale :)

      Usuń
    2. jaaak mozecie nam wyjawiac kiedy bd seeex ???? teraz nie moge sie doczekac ty rozdzialow<3

      Usuń
  67. AWWWWW! <3 w końcu sobie powiedzieli że się kochają. *-* a ten niby seks, to fajny byyył! uuuhuhuuhuhu, mam biebergasm. sajonara kurwa bitches

    OdpowiedzUsuń
  68. jak zwykle wspaniale ! jestem szczęśliwa bo on kocha ją , a ona jego ! zajebiste love story :** czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  69. nie moge sie doczekać następnego rozdziału *.*

    OdpowiedzUsuń
  70. OMG. BRAK SŁÓW. PIĘKNA :')

    OdpowiedzUsuń
  71. ftuidetcdycuijbiouedv ;_______; UMARŁAM

    OdpowiedzUsuń
  72. żałosne. Danger w roli słodkiego chlopca jest beznadziejny.Błagam niech to sie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz...Bruce czy tam John (to było dawno temu, nie pamietam dokładnie) śmiał się z Justina, że zrobiła się z niego...no taka pipa, na co Justin odparł, że dla swojej dziewczyny jest delikatny, ale w sprawach biznesu nigdy nie będzie.
      Skoro kocha Kels, to chyba logiczne, że jej nie pobije czy zgwałci. Jeszcze Justin pokaże swoje prawdziwe oblicze. Uwierz mi.

      Usuń
    2. cudnie to ująłeś! ;*

      Usuń
  73. Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ♥ kocham ten rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  74. asdakehwwjhqbdhah *---*

    OdpowiedzUsuń
  75. cuchuhcikwvhlanhc vnvhilreugh *,*
    Nie mogę się doczekać następnego!

    OdpowiedzUsuń
  76. KOOCHAM!!!!!!!!!!!!!!!! <3 czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  77. O. MÓJ. BOŻE!!!! ZAKOCHAŁAM SIĘ W TYM!!! I JESZCZE DANGER PRZYZNAŁ SIĘ DO SWOICH UCZUĆ ŁUHUUUUU!! dobra, wariuję, ale to jest świetne!! beshgfnsvr!

    OdpowiedzUsuń
  78. kurde ;o to niesamowite.!! :D nareszcie WPROST to sobie powiedzieli :DD nie mg. się doczekać NN<3

    OdpowiedzUsuń
  79. Joł. Jestem Directioner. Nie jestem Belieber, ani nawet nie jestem fanką JB. A to opowiadanie jest... hdiuahfyegusaiog *_* AMAZING! Zaczęłam wczoraj późnym wieczorem, na komputerze. Miałam kilka przerw, po czym wróciłam do czytania na komórce, gdzieś około 2 skończyłam. To opowiadanie jest świetne. Nie mam pojęcia co napisać, kiedy indziej napiszę tu dłuższą opinię. Po prostu... Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :3

    OdpowiedzUsuń
  80. OMB OMB ASDFGHJKL isahdoaicxikseclzvc .

    OdpowiedzUsuń
  81. Awwwwwwwwwwwwww.<3333 Kocham to opowiadanie. Oni naprawdę się kochają.:** Czekam na nn.:D

    OdpowiedzUsuń
  82. Jak czytałam ten rozdział uśmiechałam się do monitora jak głupia, po prostu zaczęłam się śmiać. Jestem taka szczęśliwa, że w końcu wyznali sobie miłość, końcówka była cudna, że aż usdfhsdfjkfhsjk :D To zadziwiające jak Danger zmienia się kiedy jest przy Kelsey, cała jego otoczka znika i pojawia się czuły, delikatny chłopak. Ja osobiście uwielbiam obydwie jego strony, początek znajomości Justina i Kels był chyba na razie najciekawszy, bo mimo zachowania chłopaka ona się do niego nie zniechęcała, coś niezrozumiałego ich do siebie przyciągało. Ale jestem naprawdę cała w skowronkach czytając ten rozdział, ich bliskość była taka niesamowita, mimo że nie uprawiali seksu. Dziękuję Ci, że tłumaczysz to opowiadanie, bo naprawdę odwalasz kawał dobrej roboty, jestem Ci strasznie wdzięczna i myślę że inne dziewczyny też. Zaczęłam czytać Dangera po angielsku, ale zrezygnowałam widząc Twoje tłumaczenie, bo wolę oczekiwać na nowe rozdziały. Wtedy jest większe podekscytowanie, więcej emocji i przede wszystkim można sobie na spokojnie przemyśleć co zdarzyło się w rozdziale. Czekam niecierpliwie na kolejny rozdział! <3

    P.S. Jak widzę te wszystkie komentarze to uśmiech sam pojawia mi się na twarzy, muszę po prostu jeszcze raz napisać to co wszystkie czytelniczki :D KJGHFDKGHFDKGHDJKGKDFHGDKGHDFJKGHJDFKGJGK, KOCHAM TO ♥

    OdpowiedzUsuń
  83. Wooo ale super *-* Oni są tacy uroczy <3 Kayla jest irytującą postacią :D Ale Danger gohzdngasubgieaogvbnelsoiepbdfgluibdiubgaouir <3 Uwielbiam go <3 Dziękuję Ci za tłumaczenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  84. NO KURDE NAJLEPSZY ROZDZIAŁ! *__* <3

    OdpowiedzUsuń
  85. o kurde :O zarąbisty rozdzialik *.*
    A ostatnie zdania... <3 swietne :D W końcu powiedział, że ją kocha <3

    OdpowiedzUsuń
  86. Przecież to jest genialne! awww,boskie! szczególnie ostatnie zdania :D

    OdpowiedzUsuń
  87. czemu tak długo musieliśmy czekać na nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  88. awwwwwwwwwwww :3 o mój boże oni są tacy kochani ♥♥♥ @beadlesbabyyy

    OdpowiedzUsuń
  89. omg bjkskdksdjkaddjksjksakjsbjasdbjkjksd my jelsey feels

    OdpowiedzUsuń
  90. omg omg omg habjdhbsduyh wkoncu to sobie powiedzieli <333 /@szy_masz

    OdpowiedzUsuń
  91. ta końcówka
    aaaaadffgghhjkl,mmbcxddisklsadnksfd *___________________________*

    OdpowiedzUsuń
  92. jak to nie było? chyba czytam bez zrozumienia, bo myślałam, że do tego doszło :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było napisane że zdjęli spodnie :D xd

      Usuń
  93. JEJU ♥ ASDFGHJKASDFGHJK

    OdpowiedzUsuń
  94. NARESZCIE! ciesze sie że sobie wyznali miłość ♥ czekam na następny nn ♥

    OdpowiedzUsuń
  95. Odpowiedzi
    1. hahahhaha xD Poinformuję cię, że w 44 będzie "zabawa" czyli Justin będzie robił dobrze Kels a ona będzie robiła mu :D a w 59 i 60 będzie seks.

      Usuń
    2. błagam, nie mówcie co i kiedy się stanie, źle się czyta wiedząc co będzie.

      Usuń
  96. awwwwwwwwwwwwwwwww . @beliebersmarta

    OdpowiedzUsuń
  97. Awwww. it's soo sweet <3 "I love you too" aww.

    OdpowiedzUsuń
  98. Jacy oni uroczy <3
    Czekam na kolejny <3 /@ZostawcieMnie

    OdpowiedzUsuń
  99. Awww ! Boże, jacy oni są słodcy i w ogóle cdbhdvhgsuw !!! Wiem, że nie będę oryginalna pisząc, że KOCHAM TO OPOWIADANIE, ale nie potrafię tego inaczej ująć *.* PS Gdzie można dostać takiego słodkiego Dangera ? :D

    OdpowiedzUsuń
  100. wczoraj nie poszłam do szkoły ponieważ do 4:30 czytałam te opowiadanie dzisiaj znów do 1 :D ale nie żałuję , świetnie tłumaczysz !!! Boże ... nie jestem belieberką ani nawet fanką Justina ale się jaram i podniecam razem z kelsey XD czekam na następny rozdział !! xx

    OdpowiedzUsuń
  101. OMG, błaaaaagam dodaj jak najszybciej nowy, bo zwariuję *.* Kocham Jelsey. Oni są tacy adshshsvjv <3

    OdpowiedzUsuń
  102. Hey !
    Chciałabym tylko poinformować, iż uzależniłam się od Danger'a, jestem strasznie wdzięczna za to, że poświęcasz swój cenny czas na tłumaczenie. Szacun. Danger to najlepsze fan fic, jakie kiedykolwiek czytałam, i jakie zostało kiedykolwiek napisane. Cieszę się, że mam zaszczyt czytać je po polsku, tak świetnie tłumaczone, gdzie na rozdziały nie muszę czekać tygodniami. Jeszcze raz straaasznie Ci za to dziękuję. Jestem podjarana tą 'zabawą' i chcę seksuu ! Czekam na rozdział, jeśli byś mogła to informuj mnie na twitterze, @ellzhoran. Kocham Jelsey ! SFJHSGADKSDHFKAHSNFAHSD ;*

    OdpowiedzUsuń
  103. Przeczytałam wszystko od początku, całe Twoje tłumaczenie i powiem, że zajebiste <3 Proszę informuj mnie na moim TT o nowych rozdziałach : @karola121610 <2

    OdpowiedzUsuń
  104. szdxfcghbjnkmjhgfdsfrgthyujikjuhygfdsfghjgfdsrtfyguhfdsadftgyhuiujgyfdsrftyugihokjuhygtfdsadfghvj
    OMG
    @anooonimm

    OdpowiedzUsuń
  105. ASSDFGHHPAHAKAVAJWUWQERYUPNVCXADGJKPUTESCMJAADFGOGDDJLLFABAPWOQOTEWMJFHFKAW TO KURWA UZALEŻNIA ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  106. BOŻE CZEKAM NA OKLASKI. PRZECZYTAŁAM TO WCIĄGU 7 GODZ. SIEDZIAŁAM DO 5 RANO. TO TAK WCIĄGA, ŻE CHOCIAŻ MÓWISZ 'CHCĘ SPAĆ' TO CZYTASZ I CZYTASZ I CZYTASZ..

    BOSKIE, IDEALNE, YHJWVEHFWQBJKFEWBJKFE ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + to mój twitter - @veryveryloveyou - informuj mnie :)

      Usuń
  107. Aww Ola jak ja ci dziękuję za to,że ty to tłumaczysz <3 Całymi dniami myślę tylko o tym opowiadaniu i nie mogę się doczekać nowych rozdziałów. A ten to był dopiero świetny !!! lqnsdxjsabckhdfkasdn prawie i by to zrobili już nie mogę się doczekać nknsdckhfkvrhtk a końcówka była taka sdcnbehfbrfbfrj nie no nie mogę chcę takiego Dangera w szkole ~~~djncduhcehwk !!! ♥♥ Mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach ? Mój twitter to @like_69_ MAM NADZIEJĘ,ŻE TO PRZECZYTASZ BO LICZĘ NA CIEBIE ♥ !!!

    OdpowiedzUsuń
  108. SUPER ROZDZIAŁ XD
    Ps.podasz mi swój twitter :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Kiedy nowy? OBY NIEDLUGO GEWSVCXVBMJIUYRFNJIFEX :33

    OdpowiedzUsuń
  110. mam nadzieje ze niedługo bedzie następny :***

    OdpowiedzUsuń
  111. mam nadzieje ze niedługo bedzie następny :***

    OdpowiedzUsuń
  112. Na pewno ktoś wie, jaki jest oficjalny adres Dangera, chodzi mi o to skąd nasza kochana koleżanka tłumaczy tekst, skąd go bierze? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zapisany adres w zakładkach. Chcesz.?

      Usuń
    2. Taaak! Poproszę :)

      Usuń
    3. http://justinbieberfanfiction.com/viewstory.php?sid=20453#en
      Na dole kliknij Continue i zjedz na dol i zobaczysz rozdziały. .

      Usuń
    4. Dziękuje Ci bardzo ;* a wiesz może, czy ta historia dalej powstaje, czy cały czas są pisane nowe rozdziały?

      Usuń
    5. Nie wiem...

      Usuń
  113. OJSDFJCXBSZIUKJSDNMXZOILKMESDFXZOPKL TO JEST TAKIE UROOOCZE <3 OMFG KOCHAM, NAJLEPSZE OPOWIADANIE Z JUSTIN'EM W ROLI GŁÓWNEJ EVER!

    OdpowiedzUsuń
  114. to jest świetne adfhamdfmafdmfh *.*

    OdpowiedzUsuń
  115. Przeczytałam wszystkie rozdziały w 2 dni dlsiuvblgyuvgskdgvyd świetne fanfiction. Kiedy pojawi się kolejna część tłumaczenia?

    OdpowiedzUsuń
  116. A, wiec tak.. Wczoraj się dowiedziałam o istnieniu tego bloga i musze ci powiedziec, że wczoraj przeczytałam wszystkie rozdziały aż do tego.. Po prostu to opowiadanie jest piękne, a ja z każdym rozdziałem zakochują się w Danger jeszcze bardziej *---*


    Lolita.

    OdpowiedzUsuń
  117. oooo moj boooooze chce takiego Justiiina ! Maaaaaaaamo kup mi . Jeeeny , awww. <3

    OdpowiedzUsuń
  118. Aaaaaaaa, kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  119. BOŻE JA KOCHAM TO OPOWIADANIE I Z KAŻDYM ROZDZIAŁEM CORAZ BARDZIEJ <3

    OdpowiedzUsuń
  120. asdfghjkl ♥ CUDOWNE <3333333

    OdpowiedzUsuń
  121. <3 Kocham ich <3 / M

    OdpowiedzUsuń
  122. Kurwa kocham to opowiadanie. Czytam je od niedawna. Ale już się zakochałam. <3
    Awww. <3
    To było jeszcze lepsze niż sex. <3 :D Oni są słodcy. <3
    Kocham Cię za to,że to tłumaczysz. <3 <3
    Jeden wielki SWAG. <3

    OdpowiedzUsuń
  123. W takim oto wlasnie momencie moj komputer musial sie zaciac, a moja siostra musiala stanac obok mnie i spytac co czytam. Hhaha, super. Ale chyba nie zobaczyla zbyt duzo ;)

    Koncowka wspaniala! *.* ♥

    -@andzelikaab

    OdpowiedzUsuń
  124. Eh...jabym widziala siebie i swojego chlopaka 3 lata temu tylko byl trodhe inny scenariusz.
    Siedzielismy w jego samochodzie i nie bylismy jeszcze para i przy pozegnaniu tez mi sie wymsklelo i powiedzialam "kocham Cie"

    OdpowiedzUsuń
  125. Jezus Maria! NDBFKFBBSKDOPWBDHFUIEPWBXVCNCXN NIE MOGĘ OPANOWAĆ EMOCJI ! Ale jestem podjarana ! Czytam dalej !!!!

    @afrohipis

    OdpowiedzUsuń
  126. awww.... wkońcu! powiedzieli sb, że się kochają, awww... zajebiste!

    @pomyslu_brak

    OdpowiedzUsuń
  127. OOOOO BOŻE, ZAJEBISTY, ZAJEBISTY, ZAJEBISTY. Jaram się jak głupia, że powiedzieli sobie, że się kochają!!! I te sceny, jak są blisko siebie mmmmm aż mam ciarki na ciele <3

    OdpowiedzUsuń
  128. Asdfghjk *-*
    +dobra bk z komentarzy Hahahahahah a ciekawe jak by to justin przeczytal? Hahahah

    OdpowiedzUsuń
  129. JA.PIERDOLE.KURWA.MAC. ZARAZ.OSZALEJE FDSFJKFDGUJASYDBCNXZMASGUDYSADGBJSADGHSJDGASDGHJCGSJFDSFDFSDFSDGHD

    OdpowiedzUsuń
  130. Aww jak słodko , czułam nutę podniecenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  131. Jak dotąd najlepszy rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  132. Jacy słodcy ♥ Wyznali sobie wreszcie miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  133. onhanoucGHFGUwgjf,ffjhwvf <3 Jakie to piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  134. boszz : jakie to sexy :*:*** <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  135. JA SAMA PRAWIE DOSZŁAM ! HAHAHAAHAHAH ! <33

    OdpowiedzUsuń
  136. NAJLEPSZY ROZDZIAŁ JAK NARAZIE, UROCZY TAK BARDZO *_*

    OdpowiedzUsuń
  137. fdsgherejgdfgsaajrifdgnvbzmbueyqer47rtjgfjcv, <3<3<3 jak ja cie kocham <3 <3<3 thx ze tlumaczysz <3

    OdpowiedzUsuń
  138. ostatnia scena od seksu z tą piosenką http://www.youtube.com/watch?v=rtOvBOTyX00 aawwwwwwwwwww <3333 w końcu wyznał że ją kocha aaa

    OdpowiedzUsuń
  139. Rozdział wspaniały końcówka awww i te wyznanie na koniec czysta słodycz

    OdpowiedzUsuń
  140. większość osób to już doszła to czytając

    OdpowiedzUsuń
  141. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    BOSKIEZAJEBISTENIEMOGEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ktoś z 2015 :) Nie jestem sama!! :)

      Usuń
  142. Awr! Chce takiego chłopaka! ;D

    OdpowiedzUsuń